آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ابزارها و وبسایت های بسیار زیادی هستند که کار کم کردن حجم ویدیوها را بدون افت کیفیت انجام می دهند. بسیاری از آنها غیر رایگان هستند یا محدودیت هایی دارند یا فشرده سازی آنها کیفیت مناسبی ندارد. در این مطلب 2 وبسایت برتر در این زمینه را به شما معرفی می کنیم.

1-وبسایت Online UniConverter

با ابزار Online UniConverter میتوانید MP3،MP4، MOV و دیگر فایل های محبوبتان را با کیفیت خوب فشرده کنید. فایل پردازش شده بدون هیچ گونه واترمارکی است و روند پردازش سریع و ساده است. می توانید فایل ها را از کامپیوتر خود به برنامه اضافه کنید و برای تغییر اندازه فایل ها قادر خواهید بود رزولوشن و اندازه خروجی شان را تغییر دهید. این برنامه همچنین اجازه می دهد تا فرمت فایل خروجی را طبق فرمت های پشتیبانی شده تغییر دهید. کافیست روی گزینه Drag & Drop or Hit سمت چپ کلیک کنید و ویدیوتان را انتخاب نمایید.

C:\Users\PC\Desktop\compress-video-online-free-1.jpg

2- VideoSmaller (روش پیشنهادی ما)

با ابزار VideoSmaller می توانید فایل های ویدئویی خود را به روشی ساده فشرده کنید. این برنامه برای فشرده سازی از فرمت های ویدیویی MP4، MOV، AVI و MPEG پشتیبانی می کند و حداکثر حجم فایل باید 500 مگابایت باشد. فایل های فشرده شده را می توان به راحتی از طریق اینترنت به اشتراک گذاشت و بدون اشغال فضای زیادی ذخیره می شوند. برای ارائه بهترین کیفیت، دارای گزینه ای برای کم کردن درجه فشرده سازی است.( هر چه کمتر فشرده شود کیفیت آن بهتر خواهد بود ) مدت زمان ویدئو نیز می تواند به منظور کم کردن حجم فایل کاهش یابد. گزینه دیگری هم برای حذف صدا از فایل ویدیویی وجود دارد که با استفاده از آن می توان یک ویدیوی بی صدا تولید کرد. فقط از قسمت Browse ویدیوی خود را انتخاب کنید و سپس دکمه Compress video را فشار دهید. همین!

...

برای مطالعه ادامه متن به لینک اصلی زیر رجوع نمایید:

بهترین و جدیدترین روش های آنلاین کم کردن حجم فیلم بدون افت کیفیت

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • یگانه کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی