آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قابلیت ها و توانایی های برنامه فیسبوک بر کسی پوشیده نیست، پس از تعریف و تمجید این برنامه می گذریم و در این پست به آموزش حذف اکانت فیسبوک بدون داشتن پسورد می پردازیم.

گاهی اوقات به دلایل مختلفی پیش می آید تا برنامه فیسبوک را مانند سایر شبکه های اجتماعی، حذف و مجدداً نصب کرد. تا زمانی که پسورد این برنامه را دارید حذف این برنامه کار مشکلی نیست، ولی چنانچه هنگام حذف این برنامه پسوردتان را فراموش کرده باشید جای نگرانی نیست چون ما در این مقاله روشی برای بازیابی رمز فراموش شده تان را به شما می آموزیم تا با خیال راحت اینکار را با موفقیت انجام دهید.

حذف اکانت فیس بوک (Facebook) فرآیند بسیار ساده‌ و بی‌دردسری را به همراه دارد. از طریق سایت فیس بوک می‌توانید به طور مستقیم نسبت به انجام این امر اقدام کنید. اما چنانچه رمز یا همان password را نداشته باشیم چگونه می توان اینکار را انجام داد؟ برای اینکار ابتدا باید نسبت به بازیابی رمز خود اقدام نمایید. در این قسمت با نحوه بازیابی رمز فیسبوک را خواهید آموخت:

ابتدا باید به صفحه اصلی فیس‌بوک رفته و بالای صفحه سمت راست 2 کادر مستطیل شکل برای وارد کردن ایمیل و پسورد وجود دارد. حال اگر نمی توانید وارد شوید بر روی پیوند گذارواژه تان را فراموش کرده اید ؟ کلیک کنید

فیسبوک

در مرحله بعدی فیس بوک از 2 راه برای بازیابی پسورد قرار داده است.
روش اول وارد کردن ایمیل، شماره تماسی که کد فعال سازی ارسال شده است و یوزری که در اکانت از آن استفاده می کنید و روش دوم نام و نام کاربری یکی از دوستان پروفایلتان می باشد. اگر روش اول را انتخاب کردید اینگونه عمل کنید.

...

ادامه متن را در لینک اصلی زیر بخوانید:

آیا ممکن است؟ حذف اکانت فیسبوک بدون داشتن پسورد

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • یگانه کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی