آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اصل عمل دانلود سرعت بالا و بدون مشکل آن است تا رضایت کاربر حاصل شود. دانلود منیجرهای مختلفی برای سیستم عاملهای موجود تولید شده تا افراد با استفاده از آنها دانلود بدون نقص و بدون وقفه را تجربه کنند. اما چنانچه به هر دلیلی با مشکل و خطا هنگام دانلود فالهایتان مواجه شدید نحوه رفع مشکل دانلود منجر کامپیوتر را در این مطلب بخوانید تا با روش دانلود سریع و بدون وقفه فایل هایتان در کمترین زمان ممکن آشنا شوید.

داÙ?Ù?Ù?د-Ù?Ù?Û?جر

IDM مخفف عبارت Internet Download Manager به معنای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار کم حجم قابلیت های مختلفی دارد که شما میتوانید از این نرم افزار به مدت 30 روز به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید تا در صورت رضایت از عملکرد آن اقدام به خریداری نسخه کامل کنید. اینترنت دانلود منیجر با امکانات بسیار خود، ما را مجبور می کند تا از آن استفاده کنیم، یکی از خصوصیات برجسته این نرم افزار ویژگی جدول دانلود هاست Scheduler که اجازه می دهد تا در آن واحد چندین فایل را با هم دانلود کنیم به طوری که وقتی فایل اول تمام می شود به طور خودکار فایل دوم شروع به دانلود شدن می کند و همین طور به ترتیب… و در آخر هم اتوماتیک بسته می شود.

نرم افزاری است که تمامی دانلودهای شما را به صورت کاملا خودکار و بدون نیاز به نظارت انجام میدهد. برای مثال شما میتوانید در طول روز لینکهای دانلود خود را به نرم افزار اضافه کنید و آن را تنظیم نمایید تا شب هنگام (برای مثال ساعت 12 شب) شروع به دانلود آنها کند و بعد از اتمام دانلودها کامپیوتر شما را خاموش نماید. یا برای مثال هنگامی که روی یک لینک فایل صوتی کلیک میکنید، به جای اینکه شاهد افت سرعت باشید و مدتها صبر کنید تا دانلود شما به پایان برسد و مسیر هر فایلی که میخواهید دانلود کنید را به صورت دستی مشخص نمایید، IDM میتواند بدون هیچگونه دخالت و نیاز به نظارت، فایل شما را بدون افت سرعت دانلود کرده و آن را در مسیری که قبلا برای فایلهای صوتی مشخص کرده اید ذخیره کند.

دلایل دانلود نشدن فایلها:

بعد از نصب برنامه IDM نیاز به کار خاصی نیست! فقط کافی است روی لینک دانلود کلیک نمایید در این زمان اینترنت دانلود منیجر پیغام شروع دانلود را نمایش میدهد و با انتخاب شروع دانلود، دانلود آغاز می شود. در بعضی از موارد امکان دارد روی لینک دانلود کلیک نمایید اما اینترنت دانلود منیجر پیغامی ندهد و دانلود از طریق مرورگر شروع شود، در این زمان احتما اینکه دانلود منیجر هنگام بالا آمدن ویندوز به صورت خودکار اجرا نشده باشد زیاد است. شما می توانید با یک دابل کلیک کردن بروی آیکن نرم افزار اینترنت دانلود منیجر آن را مجدد فعال نمایید. عمده ترین دلایلی که باعث بروز خطا هنگام دانلود می شوند عبارتند از:

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

نحوه رفع مشکل دانلود نکردن یا کار نکردن دانلود منجر کامپیوتر به سادگی

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • یگانه کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی