آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وقتی تصمیم می گیرید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید هزاران هزار سوال و شک و شبهه جلویتان قد می کشند. شاید از خودتان بپرسید: “هیچ کس من و برند من را نمی شناسد، چرا باید از من خرید کنند؟” علاوه بر این نگرانی های زیادی هم درباره رقبا، نحوه قیمت گذاری و حمل و نقل اجناس وجود دارد که ممکن است دلسردتان کنند. اما با همه اینها دلایل محکم و خوبی وجود دارند که شما را متقاعد می کنند به مسیرتان ادامه بدهید.

خیلی ها موفق ترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی را فقط در عرض دو روز راه اندازی کردند. رمز موفقیت این افراد پیروی از یک سری اصول و تاکتیک های موثر است که امروز ما آنها را با شما به اشتراک می گذاریم. مطمئن باشید شما هم می توانید فروش اینترنتی بالا و سودآوری داشته باشید.

Ù?رÙ?Ø´ اÛ?Ù?ترÙ?تÛ?

1-مشتری، اول از همه باید شما و فروشگاه شما را ببیند

اگر شما اولین گزینه سر راه مشتری ها باشید احتمال اینکه از شما خرید کنند بیشتر می شود. برای دیده شدن باید هر جایی که فکرش را میکنید مطلب بگذارید و محصولاتتان را معرفی کنید. در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت کنید و آگهی هایتان را به دست همه برسانید. شما باید قبل از اینکه رقبایتان توجه مشتری را به خودشان جلب کنند اینکار را انجام بدهید. اگر به توییتر و فیس بوک دسترسی دارید آگهی هایتان را آنجا بچسبانید و اجازه بدهید تا مطالبتان را همه ببینند. اینکار یکی از ترفندهای مهم و کارساز برای جذب مشتری به حساب می آید.

2- قبل از رقبایتان مشتری ها را پیدا کنید

هشتگ های اینستاگرام یا هر برنامه دیگری راه بسیار خوبی برای پیدا کردن مشتری های محصولاتتان است. هشتگ های مربوط به کالایتان را پیدا کنید و دنبال مشتری ها بروید. مطمئن باشید افراد زیادی هستندکه دوست دارند با محصول شما آشنا شوند و منتظر یک فرصت مناسبند تا کالای ایده آلشان را پیدا کنند. زیر پست هایتان هشتگ مرتبط به کالاهایتان را بزنید. می توانید از صفحه هایی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند هم بخواهید برایتان تبلیغ کنند. مطمئن باشید سرمایه گذاری برای تبلیغ محصولاتتان در نهایت به سودآوری منجر می شود.

...

ادامه توضیحات را در لینک اصلی زیر بخوانید:

11 نکته بسیار مهم برای اینکه کالایتان را در فضای مجازی به فروش برسانید!

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • یگانه کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی