آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

آموزش اینترنت

آموزش اینترنت و فضای مجازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات در اینستاگرام در اواخر سال 2013 راه اندازی شد و طی چند سال بعد از آن ابزارهای تجاری مختلفی معرفی شدند، و تا سال 2017 بیش از یک میلیون مشاغل در این پلتفرم تبلیغ می کردند. تخمین زده می شود که تبلیغات اینستاگرام بیش از یک میلیارد از فعالیت کاربران را در اختیار داشته است. اعداد و ارقام قابل تاملی است!

آیا باید به سراغ اینستاگرام برویم؟

در این مورد شکی نیست که در دنیایی معتاد به شبکه های اجتماعی و خرید آنلاین زندگی می کنیم. آمار و ارقام فوق نشان می دهد که اینستاگرام فقط برای دیدن اینکه دوستان و یا دنبال کنندگان مورد علاقه تان در چه حالی هستند استفاده نمی شود – در این شبکه مشاغل و برند های تجاری فضای سودآوری را در اختیار دارند. که این مسئله خبر خوبی برای مشاغل کوچکی است که با بودجه بازاریابی محدودی کار می کنند.

اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است – بنابراین، قبل از اقدام به تبلیغ، ابتدا باید مطمئن شوید که می توانید محتوای تصویری با کیفیتی ایجاد کنید.

به مخاطبانتان نیز فکر کنید. یک کسب و کار کوچک که جواهرات دست ساز یا مواد غذایی تزئین شده را طراحی می کند بهتر از سایر مشاغل با مخاطبان اینستاگرام مطابقت دارد – اینستاگرام بیشتر بر روی محتوایی نظیر مد ، ورزش ، زیبایی ، مواد غذایی ، موسیقی ، تلویزیون و فیلم تمرکز دارد. استفاده از این پلتفرم برای فروش مواردی نظیر وسایل گرمایشی ممکن است سخت تر باشد و فروش خوبی نداشته باشید.

کدام نوع تبلیغ را انتخاب می کنید؟

چهار نوع تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد:

در مورد راه های ارتباطی خود تصمیم بگیرید

پس از تصمیم گیری در مورد هدف از تبلیغ در اینستاگرام، می توانید یک راه ارتباطی مناسب را در بنر تبلیغاتی خود قرار دهید. گزینه هایی نظیر ‘بیشتر بدانید’ ، ‘اکنون خرید کنید’ ، ‘اکنون رزرو کنید’ و ‘ثبت نام کنید’ که مشتری را به وب سایتتان منتقل می کند. این کار باعث بالا رفتن ترافیک وب سایت شما شده و منجر به فروش محصولاتتان می شود.همچنین می توانید مخاطبان خود را بر حسب سن ، جنس ، علاقه و موقعیت مکانی هدف قرار دهید، و در نتیجه بیشتر روی کاربرانی کار کنید که به برند یا محصولتان توجه می کنند.

...

اطلاعات بیشتر را در لینک اصلی زیر بخوانید:

بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام جهت حداکثر کارایی

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • یگانه کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی